مون سون سیزن میں دل کو لبھانے والے چٹ پٹے پکوان، جانیں

نیوزاپڈیٹ! مون سون سیزن میں دل کو لبھانے والے پکوان- جب بارش کا موسم آتا ہے تو ، ہر چیز کی طرح دل کھل جاتا ہے۔ جب مٹی کی خوشبو سے بو آتی ہے تو ، اس سرزمین سے تعلق کا احساس بڑھ جاتا ہے۔اسسیزن سے لطف اندوز ہونے کے لئے ، دل چاہتا ہے کہ وہ باہر جاکر مختلف قسم کے پسندیدہ پکوان کھائے۔ کورونا وائرس کی وجہ سے غیر ضروری طور پر گھر چھوڑنے سے ہر ممکن احتیاط سے گریز کرنا چاہئےایسے معاملات میں ،

پسندیدہ برتن ریستوراں میں منگوائے جاسکتے ہیں یا گھر میں تیار کیے جاسکتے ہیں۔ ہمارے ملک کی خواتین کو کھانا پکانے میں ماہر سمجھا جاتا ہے۔ وہ گھر میں بہترین کھانا کس طرح تیار کرنا جانتی ہے اور اپنے کنبے کے سامنے ٹیبل لگاتی ہے۔ بارش کے موسم کے اپنے رواج اور اپنی روایتی پکوان ہیں۔ اس میں زیادہ تر پکوڑے ، سموسے ، کچوری ، حلوہ پوری ، بیسن کی روٹی ، سرسوں کا ساگ ، میٹھی ٹکیاں ، گونجے اور آلو کے چپس خاص طور پر تیار کیے جاتے ہیں۔ یہ وہ پکوان ہیں جن کو وہ عام طور پر کھانا پسند کرتے ہیں ، جبکہ بارش کے موسم میں انہیں انتہائی مزیدار سمجھا جاتا ہے۔ پورا خاندان ایک ساتھ بیٹھ کر موسم اور پکوان سے لطف اندوز ہوتا ہے۔ ان برتنوں کی ترکیبوں پر توجہ دیں۔

پالک اور پیاز کے پکوڑے

درکار اجزاء:

پالک۔ – آدھی گڈی

بیسن۔ ایک کپ

درمیانی پیاز۔2عدد کٹی ہوئی

ہری مرچ۔2باریک کٹی ہوئی

ہرا دھنیا۔ – آدھا کپ

سفید زیرہ۔ – آدھا چائے کا چمچ

ہلدی۔ ایک – چوتھائی چائے کا چمچ

لال مرچ۔ کٹی ہوئی – آدھا چائے کا چمچ

بیکنگ پاؤڈر۔ – آدھا چائے کا چمچ

تیل۔ – تلنے کیلئے

نمک۔ – حسبِ ذائقہ

ترکیب:

بیسن چھان لیں اور پالک دھوکر باریک کاٹ لیں۔ اس میں بیسن شامل کر دیں۔ کٹورا اور ہر چیز کو تیل کے علاوہ شامل کریں۔ اب اختلاط کریں اور 15 منٹ تک پکڑیں ​​، پھر تیل گرم کریں اور بھونیں۔

چائنیز سموسہ

درکار اجزاء:

چکن۔ بون لیس آدھا کلو

آلو۔ چار عدد

انڈے ۔پانچ عدد (ابلےہوئے)

نمک اور کالی مرچ۔ حسب ذائقہ

سموسے کی پٹیاں ۔حسب ضرورت

تیل۔ ڈیپ فرائی کے لئے

ترکیب:

سوس پین میں آلو اور مرغی کو چھوٹے چھوٹے ٹکڑوں میں کاٹ دیں۔ نمک اور کالی مرچ ڈالیں اور دودھ کے ساتھ پکائیں اور اس وقت تک خشک ہونے دیں جب تک کہ آلو اور مرغی گل نہ جائیں۔ اب اس مکسچر کو اچھی طرح مکس کرلیں اور انڈوں کے چھوٹے چھوٹے ٹکڑے ڈال کر اچھی طرح مکس کرلیں۔ اس مرکب کو سموسے کی پٹی پر رکھیں اور سموسے بنائیں۔ ایک پین میں تیل گرم کریں اور اس میں سموسے ڈالیں اور سنہری ہونے تک بھونیں۔ املی کی چٹنی یا دہی کے ساتھ پیش کریں۔

آلو پاپڑی چاٹ

درکار اجزاء:

آلو ۔آدھا کلو (چھوٹے)

پاپڑی۔ چھ عدد (چورا کی ہوئی)

دال سیو۔ ایک پیکٹ

تیل۔ ایک چوتھائی کپ

کڑی پتے۔ آٹھ سے دس عدد

زیرہ ۔ایک کھانے کا چمچ

رائی۔ آدھا چائے کا چمچ

نمک۔ حسب ذائقہ

لال مرچ۔ ایک چوتھائی چائے کا چمچ

ہلدی۔ ایک چائے کا چمچ

املی کا گودا۔ ایک چوتھائی کپ

چاٹ مصالحہ۔ ایک چوتھائی چائے کا چمچ

ہری مرچ ۔چار عدد

ترکیب:
آلوؤں کو چھیل کر اُبال لیں۔ ۔ اب ایک چوتھائی کپ تیل کو گرم کریں ، سالن کے پتے ، زیرہ اور رائی ڈال کر بھونیں۔ اس میں نمک ، کالی مرچ ، ہلدی اور املی کا گودا ڈالیں اور تھوڑا سا بھونیں۔ پھر آلو ، چاٹ مصالحہ اور ہری مرچ ڈالیں ، مکس کریں اور اتاریں۔اب اسے ڈش میں نکال کر چورا کی ہوئی پاپڑی اور دال سیو ڈال کر پیش کریں۔

سموسہ چاٹ

سموسے کیلئے درکار اجزاء:

میدہ۔ دو کپ

اجوائن۔ ایک چوتھائی چائے کا چمچ

نمک۔ آدھا چائے کا چمچ

پانی ۔گوندھنے کے لئے

گھی۔ دو کھانے کے چمچ

فلنگ کے لیے:

آلو(اُبلے ہوئے)۔ دو عدد

ہری مرچ (کٹی ہوئی)۔ دو عدد

ہرا دھنیا (کٹا ہوا)۔ ایک کھانے کا چمچ

لال مرچ (کُٹی ہوئی)۔ آدھا چائے کا چمچ

چاٹ مسالہ۔ آدھا چائے کا چمچ

نمک۔ ایک چوتھائی چائے کا چمچ

چاٹ بنانے کے لیے:

سموسے۔ دو عدد

چنے(اُبلے ہوئے)۔ آدھا کپ

دہی(پھینٹا ہوا)۔ آدھا کپ

لال مرچ (پسی ہوئی)۔ آدھا چائے کا چمچ

چاٹ مسالہ۔ آدھا چائے کا چمچ

پیاز(کٹی ہوئی)۔ دو کھانے کے چمچ

ہرے دھنیے کی چٹنی۔ دو کھانے کے چمچ

املی کی چٹنی۔ چار کھانے کے چمچ

سیو (کٹی ہوئی)۔دو سے تین کھانے کے چمچ

ترکیب:
سموسے بنانے کے لئے ، ایک پیالے میں آٹا ، نمک ، اجوائن اور مکھن ڈالیں ، پانی سے گوندیں اور ڈھانپیں اور 30 ​​منٹ کے لئے چھوڑ دیں۔ پھر پیڑے بنائیں اور ہر پیڑے کو درمیان میں دو ٹکڑوں میں کاٹ دیں۔

فلنگ کےلئے ابلے ہوئے آلو ، کٹی ہری مرچ کالی مرچ ، کٹی ہرا دھنیا ، کٹی ہوئی مرچ کالی مرچ ، چاٹ مسالہ اور نمک ملا کر بھرنے کو تیار کریں۔ پھر ہر ٹکڑے کو فلنگ بھرر سموسے کی طرح جوڑ دیں۔ اب ان سموسوں کو ہلکی آنچ میں گولڈن براؤن ہونے تک بھونیں۔

چاٹ بنانے کےلئے ، ایک پلیٹ میں دو سموسے ڈالیں۔ ہر سموسے کو اس وقت تک ہلکے سے دبائیں جب تک یہ ٹوٹ نہ جائے۔ ابلی ہوئی دال اور تھوڑا سا دہی ڈالیں۔ پھر اس پر سرخ مرچ اور چاٹ مسالہ چھڑکیں۔ پھر گرین دھنیا کی چٹنی اور املی کی چٹنی پھیلائیں۔ آخر میں کٹی ہوئی پیاز شامل کریں۔ اور سیو سے گارنش کرکے پیش کریں۔

 

Leave a Comment