سر کو ٹوپی بنا کر سجانے والی سنڈی

سر کو ٹوپی بنا کر سجانے والی سنڈی

قدرت نے دنیا بھر میں مختلف قسم کی مخلوقات پیدا کیں ، حال ہی میں بہت ساری ٹوپیاں والی سنڈی (کیٹر پلر) دریافت ہوئی ہے۔ اس سنڈی کا تعلق ایک طرح کے کیڑے سے ہے اور سانپ کی کھال کی طرح کھوپڑی سے بھی الگ ہوجاتا ہے ، لیکن اسے پھینک دینے کے بجائے اس کا سر سجاتا ہے ، جو آخر میں لمبے مسخرے کی ٹوپی کی طرح دکھائی دیتی ہے۔ خصوصی کیڑے اروبا لجنوں(Uraba lugens) سے تعلق رکھتے ہیں ، جو اپنے سروں پر اُگنے والی کھال (ایکسوسکیلیٹن) کی باقیات کو جمع کرتے ہیں۔

یہاں تک کہ متعدد تصادم بھی ہیں۔ اس کی سب سے چھوٹی حد سب سے اوپر ہے جو اس کی نشوونما کا اشارہ کرتی ہے۔ ماہرین نے اس کو کیٹرپلر کے بجائے ہیٹرپلر کہا ہے ، جس کا مطلب ہے بہت سی ٹوپیاں والا کیڑا۔ یہ کیڑا عام طور پر نیوزی لینڈ اور آسٹریلیا میں پایا جاتا ہے۔ اس کی ایک خاص عادت یہ ہے کہ یہ کیڑا اپنے ٹشووں پر یوکلپٹس کے پتے چبا دیتا ہے۔

ماہرین کے مطابق ، وہ اپنا سر 13 بار بدلتا ہے اور اسے سر پر مارتا ہے اور لمبا ہوتا ہے۔ اس کا بنیادی مقصد بہت سارے خشک سروں کا جال بننے سے روکنا ہے۔ چڑیا اور دوسری چھوٹی مخلوقات اس کیڑے کو جوش کے ساتھ کھاتے ہیں ، لیکن یہ عجیب لمبی ٹوپی اس کی حفاظت کرتی ہے۔

Leave a Comment