سر میں خشکی دورکرنے کے 3 حیران کُن ٹوٹکے

نیوز اپڈیٹ! خشکی ایک عام حالت ہے جو کسی بھی وقت ہوسکتی ہے ، لہذا درجنوں تجاویز اور علاج تجویز کیے گئے ہیں ، لیکن غیر روایتی خشکی کو بھی سائنسی طور پر ثابت شدہ نکات سے دور کیا جاسکتا ہے۔

ناریل کا تیل

سر میں خشکی دورکرنے کے 3 غیرروایتی ٹوٹکے

dandruff treatment

خشکی کا انتہائی موثر علاج ناریل کے تیل میں بھی پایا جاتا ہے۔ میری لینڈ کے ایک امریکی ماہر ڈرمیٹولوجسٹ کے مطابق ، کھوپڑی کا تیل خشک کھوپڑی کو روکنے میں مدد کرتا ہے۔ ہاتھ کی مالش کے طور پر ہلکے سے لگائیں اور پھر 15 سے 20 منٹ تک چھوڑیں۔ تیل جتنا طویل رہے گا اتنا ہی بہتر ہے۔ کچھ لوگ راتوں رات اپنے سروں پر ناریل کا تیل چھوڑ دیتے ہیں اور اپنے آپ کو کپڑے یا تولیہ میں لپیٹتے ہیں۔

سیب کا سرکہ

apple cider vinegar for dry hair

apple cider vinegar for dry hair

ایپل سائڈر سرکہ ایک اعلی پییچ ہے جو کھوپڑی کی سوکھ کو روکتا ہے۔ لیکن سرکہ کو براہ راست کھوپڑی میں لگانے کے بجائے پہلے اس کی شدت کو کم کرنے کے لئے آدھے مقدار میں پانی شامل کریں۔ اس کے بعد اس مرکب کو آہستہ سے کھوپڑی میں لگائیں۔ 15
منٹ کے بعد ، ایک اچھے شیمپو سے اپنا سر دھوئے۔ خشک سالی ایک ہفتہ میں ختم ہوجائے گی۔

خشک بالوں کے لئے اسپرین

aspirin for dry hair

ایسپرین گولی ہر گھر میں پائی جاتی ہے ، جس میں سیلیلیسیل ایسڈ ہوتا ہے ، جو سوھاپن کو دور کرنے کی صلاحیت رکھتا ہے۔ کچھ اسپرین گولیوں کو کچل کر پاؤڈر بنائیں اور اس میں پانی ملا کر پیسٹ بنائیں اور اسے کھوپڑی کی جڑوں میں لگائیں۔ اگر آپ چاہیں تو اپنے سر کو شیمپو بھی دے سکتے ہیں۔

Leave a Comment