(تمباکو نوشی کرنے والوں کے لئے قدرتی اینٹی کینسر پلانٹ) Natural Anti Cancer Plant for Smokers

(تمباکو نوشی کرنے والوں کے لئے قدرتی اینٹی کینسر پلانٹ) Natural Anti Cancer Plant for Smokers

 

نیو یارک (مانیٹرنگ ٹیبل) تمباکو نوشی کرنے والے افراد طویل عرصے سے کسی دوائی کا انتظار کر رہے ہیں تاکہ وہ انھیں سگریٹ اور اس کے کینسر کے مضر اثرات سے بچائے۔ اب سائنس دانوں نے انہیں خوشخبری سنائی ہے۔ برطانوی اخبار ڈیلی میل کی ایک رپورٹ کے مطابق سائنسدانوں نے ایک ایسا پودا دریافت کیا ہے جس میں سگریٹ میں کارسنجین کے مضر اثرات کو ختم کرنے کی صلاحیت موجود ہے۔ اس پلانٹ کا نام سلاد آبی (Watercress) ہے جو ہمارے پاس ہے۔ یہ چینلز اور پانی کے دیگر اداروں میں وافر مقدار میں پایا جاتا ہے۔

اس رپورٹ کے مطابق یہ دریافت امریکی ریاست پنسلوانیا کی یونیورسٹی آف پٹسبرگ(Pittsurgh) کے سائنس دانوں نے کی ہے۔ انہوں نے کہا کہ ترکاریاں پانی سے حاصل ہونے والا جوس سگریٹ کے دھوئیں میں مضر مادوں کے اثر کو ختم کرتا ہے ، جو تمباکو نوشی کرنے والوں کو کینسر اور دیگر بیماریوں سے بچاسکتے ہیں۔ اس کے علاوہ ، شراب لوگوں کو تمباکو نوشی چھوڑنے میں مدد دے سکتی ہے۔ تحقیقاتی ٹیم کے ایک ممبر ، ڈاکٹر جیان من یوآن (Jian Min Yuan) نے کہا: “نیکوٹین کی لت بہت بری ہے اور آپ کی عادت ہے۔ یہ اتنی جلدی ختم نہیں ہوسکتی ہے۔ لہذا ، تمباکو نوشی کرنے والے اس کے نقصان دہ اثرات کو چھوڑنے اور اس سے بچنے کی کوشش کر سکتے ہیں۔ سگریٹ سلاد کے پانی سے۔

سائنس دانوں نے 82 تمباکو نوشیوں پر سلاد کے پانی کے اثرات کا تجربہ کیا۔ انہوں نے 10 ملیگرام لیٹش کا رس 1 ملی لیٹر زیتون کے تیل میں ملایا اور تمباکو نوشی کرنے والوں کو دن میں چار بار دیتے ہیں اور ایک ہفتے تک اس مشق کو جاری رکھتے ہیں۔ نائٹروسامین کیٹون(Nitrosamine Ketone) کی مقدار میں 7.7 فیصد کمی واقع ہوئی۔ اس کے علاوہ ، بینزین کے ضمنی اثرات میں 24.6 فیصد اور ایکروولین میں 15.1٪ کی کمی واقع ہوئی ہے۔ سائنس دانوں کا کہنا ہے کہ اگر تمباکو نوشی کرنے والوں نے باقاعدگی سے اس
شراب کا استعمال جاری رکھا تو سگریٹ کے تمباکو نوشی کے مضر اثرات سے بڑے پیمانے پر بچا جاسکتا ہے۔

 

Natural Anti Cancer Plant for Smokers

Cigarettes can protect them from the harmful effects of smoking and the potential risks of cancer. Now scientists have given them the good news!

According to the Daily Mail (British newspaper), scientists have discovered a plant that has the ability to detoxify the dangerous elements in cigarettes. The name of this plant is Watercress, which is found abundantly around canals and rivers in Pakistan.

Find out more about this scientific discovery in Urdu.

Leave a Comment