ایسی غذائیں جو گردوں کو صاف رکھتی ہیں۔

ایسی غذائیں جو گردوں کو صاف رکھتی ہیں۔

ہر ایک جانتا ہے کہ گردے ہمارے جسم کو کچرے سے پاک کرنے کے لئے کام کرتے ہیں ، لیکن کیا آپ نے کبھی سوچا ہے کہ یہ آپ کے گردے صاف رکھنے کی طرح ہے؟ اگر آپ کو ہائی بلڈ پریشر ، ذیابیطس ، یا آرٹیریل اسٹینوسس ہے تو ، آپ کو گردے کی بیماری کا خطرہ بھی ہوسکتا ہے۔ اسی لئے گردوں کی صحت کا خاص خیال رکھنا چاہئے۔ گردے کی صحت کا انحصار انسانی صحت اور حتیٰ کہ زندگی پر بھی ہوتا ہے ، لہذا آپ کی جسمانی خوبصورتی کا خیال رکھنا بھی اتنا ضروری ہے جتنا اس کا خیال رکھنا۔ یہ کچھ کھانے کی اشیاء ہیں جو آپ کے گردوں اور آپ کے مدافعتی نظام کو بچانے میں معاون ثابت ہوں گی۔

پتوں والی سبزیاں

ایسی غذائیں جو گردوں کو صاف رکھتی ہیں۔

ہماری مائیں سبز پتوں والی سبزیاں اتنے پیار اور شوق کے ساتھ پکاتی ہیں ، لیکن ہم ناراض ہوجاتے ہیں ، لیکن ہم نہیں جانتے کہ یہ سبز پتوں والی سبزیاں وٹامن سی اور کے میں کتنی امیر ہیں۔ یہ وٹامن ہمارے بلڈ شوگر کو کنٹرول کرتے ہیں ، جو دباؤ کو کم کرتے ہیں۔ گردوں کے بارے میں سبز پتوں والی سبزیاں مارکیٹ میں وسیع پیمانے پر دستیاب ہیں۔ پتی دار سبزیاں روزانہ پکانے کی کوشش کریں یا انہیں سلاد کے طور پر کھائیں۔

کرینبیری یا کروندا

ایسی غذائیں جو گردوں کو صاف رکھتی ہیں۔
بلبیری یا کرینبیری کا رس پیشاب کی نالی کے انفیکشن کی روک تھام میں بھی فائدہ مند ثابت ہوسکتا ہے ، نیز گردے میں تیار ہونے والے کیلشیم آکسلیٹ کو ہٹانے کے لئے ، جو پتھر کا باعث بن سکتا ہے۔ تاہم ، اس کے ل you آپ کو قدرتی کرینبیری کا رس پینا ہوگا۔ یہ نہ صرف فائدہ مند ہے بلکہ مزیدار بھی ہے۔

ہلدی

ایسی غذائیں جو گردوں کو صاف رکھتی ہیں۔

جسم میں سوزش اور سوزش بہت سی بیماریوں کا سبب بنتی ہے ، ان میں سے ایک گردوں کی بیماری ہے۔ جسم کو سوزش اور گردوں سے پاک رکھنے کے ل you ، آپ کو اپنی غذا میں ہلدی کی صحیح مقدار شامل کرنی ہوگی۔ ہلدی میں کرکومین ہوتا ہے ، جو سوزش کے خلاف کام کرنے کی صلاحیت رکھتا ہے۔ چاول ، سالن ، لوبیا ، سبزیوں ، اور یہاں تک کہ ہمواروں میں ہلدی شامل کریں اور اپنے گردے کو آرام دیں۔

سیب

ایسی غذائیں جو گردوں کو صاف رکھتی ہیں۔
دن میں ایک سیب نہ صرف ڈاکٹر کو دور رکھتا ہے بلکہ گردوں کو بھی مضر اجزاء سے پاک رکھتا ہے۔ سیب میں موجود ریشہ زہریلا کو جذب کرتا ہے ، لہذا گردوں کو زیادہ سخت محنت کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔ اس کے علاوہ ، سیب ہاضمہ راستے میں سوجن کو کم کرتے ہیں۔

لہسن

ایسی غذائیں جو گردوں کو صاف رکھتی ہیں۔

آپ کے گردے کی صحت کے سب سے بڑے دشمن زہریلے اور سوزش ہیں ، لہسن ان کو دور رکھنے میں مدد کرتا ہے۔ لہسن میں ایلیسن ہوتا ہے ، جس میں مضبوط اینٹی آکسیڈینٹ اور اینٹی سوزش کی خصوصیات ہوتی ہیں۔ گردوں اور بلڈ پریشر کے لئے دونوں خصوصیات بہت فائدہ مند ہیں۔ اسی لئے آپ گھر پر کوئی کھانا تیار کرتے ہیں ، لہسن ڈالیں۔

زیتون کا تیل

ایسی غذائیں جو گردوں کو صاف رکھتی ہیں۔

زیتون کا تیل آپ کی مجموعی صحت کے ساتھ ساتھ اپنے گردوں کو صحت مند رکھنے میں بھی اہم کردار ادا کرتا ہے۔ زیتون کا تیل کولیسٹرول کو کم کرتا ہے ، پتھر کے درد کو دور کرتا ہے ، اور سوجن کو کم کرتا ہے۔ سب سے اہم بات یہ ہے کہ زیتون کا تیل آسانی سے دستیاب ہے۔ یہ بہتر ہے اگر آپ اضافی کنواری تیل (غیر ساختہ زیتون کا تیل) استعمال کریں۔

لیموں کا رس

ایسی غذائیں جو گردوں کو صاف رکھتی ہیں۔

اگر آپ چاہتے ہیں کہ آپ کے گردے پتھروں سے محفوظ رہیں تو آپ لیموں سے دوستی کریں۔ لیموں کا رس آپ کی سائٹریٹ کی سطح کو بڑھاتا ہے (کیلشیم کی کمی کو پورا کرنے اور خون میں فاسفورس کی مقدار میں اضافہ کرنے کا عمل ، جو گردوں کے نقصان کو ختم کرتا ہے) ، گردے کی پتھری کی تشکیل کو روکتا ہے۔ اپنے گردوں کو صحت مند رکھنے کے ل lemon لیموں کے رس کا روزانہ استعمال کسی سے پیچھے نہیں ہے۔

ادرک

ایسی غذائیں جو گردوں کو صاف رکھتی ہیں۔

ایسی غذائیں جو گردوں کو صاف رکھتی ہیں۔

ہوسکتا ہے کہ آپ کو اس کا احساس نہ ہو ، لیکن ادرک اپنے گردوں کی صفائی کے لئے بھی بہت مفید ہے۔ چاہے ادرک کیما بنایا ہوا ہو ، کیما بنایا ہوا ہو ، جوس میں شامل ہو ، یا کھانے میں شامل ہو ، یہ گردوں کو ہر طرح سے صاف کرتا ہے۔ نیز ادرک آپ کو متلی ، درد ، بھوک میں کمی اور سوزش جیسے مسائل سے دور رکھتا ہے۔

دیگر فائدہ مند کھانے کی اشیاء

پہلے تو زیادہ سے زیادہ پانی پینے کی عادت ڈالیں۔ اگر آپ کا پیشاب پیلا یا بھوری ہے ، تو یہ اس بات کی علامت ہے کہ آپ کافی پانی نہیں پی رہے ہیں۔ پھلیاں ایک عمدہ کھانا بھی ہیں ، جو گردے کی شکل کا ہوتا ہے۔ اگر آپ کے پاس گردے کی پتھری ہے تو آپ کو پھلیاں چھ گھنٹوں کے لئے ابالیں اور پھر پانی کو چھان لیں اور ہر دو گھنٹے بعد اسے پی لیں۔ بہترین نتائج ایک دو دن میں آئیں گے۔ مزید برآں ، تلسی ، اجوائن ، انگور ، اور انار بھی گردے کے پتھریوں سے آپ کی حفاظت کرتے ہیں۔

ورک ٹاک

کسی بھی قسم کی تکلیف یا شکایت کی صورت میں ، صرف کھانے پر ہی انحصار نہ کریں ، بلکہ فوری طور پر ڈاکٹر سے رجوع کریں۔

Leave a Comment